Rykkerservice

Spar tid og penge – lad os overtage din opgave med rykkere – gratis for abonnenter

Vores rykkerservice aflaster dig, og der ligger ekstra vægt bag en rykker, når den kommer fra os. Rykkere sendt fra et advokatkontor fremskynder betalingen af dine udståender og frigør samtidig ressourcer i din virksomhed. Vi kan også sende den første rykker på dine vegne.

Afhængigt af, hvordan det passer dig bedst, kan vi overtage hele din rykkerprocedure eller på udvalgte kunder. Det er nemt, og du holdes løbende orienteret, mens du driver og udvikler din kerneforretning.

Kontakt os på +45 33 300 297 og hør, hvad vi kan gøre for dig og din virksomhed.

Vidste du, at vi kan automatisere rykkere og inkasso for dig?

Vores prisbelønnede arbejdsgange og specialiserede IT-system understøtter samtlige processer, der indgår i en inddrivelse. Allerede i rykkerfasen kan du sende os en fil eller vi kan udveksle data via web-tjenester. Sagerne lægges så automatisk ind, og efter et tjek af kvaliteten af dine data, er vi i gang.

Vælger du at give os nye data en eller to gange om måneden, er der styr på rykkerproceduren, og du kan koncentrere dig om det væsentlige i din forretning.

Kontakt os på +45 33 300 297 –  og hør mere om vores rykkerservice – det er nemmere og rykkerservice koster dig ikke noget, når du har et abonnement.

Kontakt os i dag

Eller kontakt os på
Tlf.: +45 33 300 297